lauantai 3. heinäkuuta 2010

uimakausi avattu (vihdoin)

Olin Juhannuksena Kalajoella Tapparin ja Ritvan mökillä. Siellä mukavaa se että pääsee uimaan meressä. Sekin on mukavaa että saa herkkuja Juhannusjuhlia viettäviltä ystäviltä! Teltassa oli jännä yöpyä, eteenkin sinä yönä, kun tuuli kovasti ... itseasiassa mulla meinas olla kylmä uimisen jäljiltä, mutta onneksi tajusivat laittaa peittoa päälle.  Automatkakin meni ihan kivasti ... en päästänyt edes kovin pahoja hajuja.

Eilen käytiin uimassa Luukin Hauklammella. Sen vesi oli paljon lämpimämpi kuin merivesi Juhannuksena.  Oltiin sitä leikkiä että mulle heitetään keppi veteen ja sitten mä noudan sen. Olin niin innoissani että tein uimahyppyjä, vaikka keppiä ei edes heitetty. Iskäkin ui mun kanssa ja kylässä oleva Hanne Anita. Äidillä oli kuulemma tärkeä homma valvoa rannalla.

Ei kommentteja:

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri