sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

punkkeja sekä ampiaisia

Mulla on ollut tapana napata paarmoja lennosta, jos ne tulevat häiritsemään. Amppareita mä vähän pelkään, kun semmoinen on joskus pistänyt. Nyt kuitenkin kävi niin että nappasin ampparin ... ja se pisti mua kieleen. Ei ollut mukavaa ... kieli oli oudon tuntoinen. Äiti antoi mulle jotakin kyypakkauslääkettä.

Punkkeja on ollut nyt vähemmän kuin alkukesästä.  Eilen tosin löytyi punkki mun hännän alta. Iskä luuli enste, että se oli kakkakikkare...

PS. Iskällä on joku probleemi kuvien kanssa ja se ei muutenkaan lomalla näköjään muista kirjoitella näitä mun juttuja ... siksi on ollut hiljaisempaa nyt täällä blogissa.

Ei kommentteja:

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri