sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Mua ei otettu kaveriksi lumitöihin

Päivä alkoi kivasti. Ensin ruokaa ja sitten ulos. Tosin jouduin odottamaan, että isäntä sai juotua aamukahvit ja luettua Hesarin loppuun. Se on muuten tylsän näköistä hommaa, istuu vaan ja tuijottaa lehteä? Ulkona kierrettiin lähimaastossa polkuja pitkin ja isäntä heitteli mulle lumipalloja. Pakkasta oli edelleen paljon, mutta eipä se mua haittaa, kun on puuhaa. Olisin halunnut olla kauemmin ulkona kuin mitä sain olla. Yritin viimeiseen asti tarjota isännälle heitettäväksi viimeisintä hakemaani jääkokkaretta, mutta ei, jouduin sisälle. Ja isäntä jäi itse ulos! Pudotti terassin katolta lumet pois. Niin paljon lunta, ja minä olin sisällä! Epäreilua! Ei auttanut vinkuminen ja nyyhkyttäminen. Ilmeisesti isäntä ei kuullut mua. En päässyt kaveriksi.

Ei kommentteja:

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri