keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Nallikarissa ja vähän vaivoja

Piipahdettiin jokin aika sitten Oulussa. Tässä poseeraan Nallikarissa. Siinä Eden hotellissa on kiva yöpyä, koska koirat saavat siellä oman herkkupussin!
Mulla on muuten ollut syksyllä silloin tällöi vika. Niin paha vika, että en ole voinut syödä! Onneksi tuo vika menee aina ohi.Yleensä niin että aamulla ei ruoka maita, mutta iltapäivällä se jo maistuu. Minähän olen aina pitänyt kunnia-asiana sitä, että syön reippaasti kaikki ja välillä myös pöydältä...Sitten mulle on käynyt pari kertaa niin että olen pissanut sisälle. Kumma juttu, alkaa vaan pissattamaan isosti yllättäen. Minähän en normaalisti suin surmin pissaisi sisälle. Nyt isäntäväki tarkkailee mun pissahommia ja ne laittaa mut useammin pihalle pissalle. Se on kiva, koska siellä voi syödä pupun papanoita... Onkonan näillä asioilla jokin yhteys?

Ei kommentteja:

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri