sunnuntai 5. helmikuuta 2012

pakasteruokaa pakkasessa

Viimeaikoina ulkona on ollut hyytävän kylmää ihmisten mielestä, mutta ei kylmyys minua haittaa, vaikka turkkini on trimmattu ohueksi, jos pysyn liikkeessä. Tässä esimerkki. Eilen illalla kävi niin että sain iltaruokani normaalia myöhemmin ja syötyäni sen mulla alkoi yököttämään. Se saattoi johtua siitä että olin ajan kulukseni syönyt paperiroskiksesta nenäliinoja ja talouspaperia... Iskä päästi minut pihalle ja ykäsin sinne juuri syömäni ruuan. Lähdettiin sitten pari tuntia myöhemmin kuutamon valossa tyhjin vatsoin läheiselle metsäautotielle. Pakkasta oli lähes 30 astetta. Iskä heitteli mulle jääkalikoita ja minä juoksin niiden perässä niitä noutamaan. Kotiin palatessa kiirehdin niin että ehdin ennen iskää ja sain syötyä pihalta pakkasen jäädyttämän riisi-liharuokani. Jäätynyt ruoka oli tosi kovaa, mutta onneksi mulla on purenta kunnossa.

Ei kommentteja:

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri