torstai 25. elokuuta 2011

korvatulehdus

Ilahduin tänään kovin, kun Iskä tuli tavallista aikaisemmin kotiin ja lähti mun kanssa autoajelulle ... mutta sehän tarkoitti sitten sitä että mentiin eläinlääkäriin! ... Surkeus!

Vaikka ne ihmiset muka puhuvat mukavia, silti ne rääkkäsivät minua. Minusta pidettiin kiinni ikuisuuden (iskä oli juonessa mukana)ja korvista nypittiin karvoja. Sitten korviin työnnettiin joku katselulaite??? ja lopuksi vielä korviin tungettiin jotakin mömmöä ja niitä pyyhittiin. Käytin vastusteluun kaikki painiliikkeet, jotka osaan. Iskällä on kuulemma mahassa mun kynnen jäljet. Ihan syystä. Pelkäsin koko ajan. Itse asiassa häntä meni koipien väliin jo paikan pihalla. Tärinä ja läähätys alkoi tuulikaapissa. (Tuulikaapin vaaka näytti kuulemma 15 kiloa ja risat, joten olen alipainoinen ja mulle pitää antaa enemmän ruokaa!!!) Unohdin kidutushuoneeseen menoa pelätessäni että mun korvat kutiaa.

Korvissa on joku korvatulehdus eli niinku hiiva? Iskä sai mukaan ison kassillisen kotikidutusaineita, joita arvaten sitten tungetaan mun korviin aamuin illoin. Tästä ei hyvää seuraa.

Ei kommentteja:

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri