sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Lissu 9 vuotta!

Tänään mulla on kuulemma synttärit. Olen 9 vuotta! Juhlistan synttäreitä työn merkeissä: aamulla ulkoilutin iskää ja annoin sen heitellä mun mieliksi lumipalloja mulle, sitten olen pitänyt seuraa koko laumalleni ja muistanut myös torkkua. Vaikka siltä näyttää että nukun, silti seurailen tilannetta koko ajan. Kuva 1) Tänään aamulla otetussa kuvassa odotan että tuleeko niitä lumipalloja? Kuva 2) on otettu, kun olin ekaa päivää täällä kotona 31.3.2002. Kuvassa on siis minä eikä mikään lelukoira! Oli vähän ikävä emon sekä Teren luokse ja pöydän alla oli turvallisempaa...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Myöhästyneet onnittelut Lissulle
toivoo Lissu-fani Oulusta.

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri