keskiviikko 22. joulukuuta 2010

neljäs ja viides päivä operaation jälkeen

Teippien poiston jälkeen minua on vahdittu enemmän. Ja harmikseni olen joutunut olemaan enemmän pönttö päässä. Kun se on päässä, en voi nuolla edes tassujani. Välillä saan kuitenkin olla ilman tuota kapistusta ... Silloin minulla on päällä Äidin vanha yöpaita, joka on muokattu mulle sopivaksi. Yrittävät sillä suojata, että en nuolisi mahaani. Yöpaidan  kanssa samaan asukokonaisuuteen  kuuluu se 'uimarengas' eli se semmoinen puhallettava kauluri. Ulkona, jossa käydään liian harvoin ja jossa ollaan aivan liian vähän aikaa, olen ilman noita varusteita.  En ole kertaakaan päässyt hoitamaan mahassa olevaa outoa arpea ja teipin kiskomista tullutta aluetta. Se on kuulemma hiukan punainen joistakin kohden. Yöt nukun pönttö päässä. Kyllä nämä ylimääräiset varusteet haittaavat ja harmittavat minua aika paljon. Erityisesti kun mulla on pönttö päässä, olen alakuloinen.

Ei kommentteja:

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri