lauantai 5. kesäkuuta 2010

harmaa lagotto ja vaaleanpunainen

Lähdin eilen iskän kanssa pihalle. Iskä palasi sisälle ja mä jäin pihalle ja aloin hieroutumaan hiekkaan ... aah se oli mukavaa. Hierouduin oikein antaumuksella. Lopputuloksena oli harmaa Lagotto. Kun iskä löysi mut, se ei ollut iloinen. Pöly ei lähtenyt taputtelemalla eikä silittelemällä ... jouduin suihkuun saippuan kera. Olin kuulemma suihkussa vaaleanpunainen koska mulla on niin ohut karvapeite ja nahka paistoi läpi. No, suihkuttelusta mä en oikein tykkää vaikka olen vesikoira ja vaikka minkä värinen. Suihkuttelun jälkeen oli hyvä lämmitellä terassilla auringonpaisteessa.

Tänään mulla oli taas punkki. Ottivat sen pois.

1 kommentti:

nella kirjoitti...

Kaikki mudassa ja hiekassa piehtarointi, mikä tapahtuu isän näkökentän ulkopuolella, on parasta.

Ja punkit on inhottavia!

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri