lauantai 6. helmikuuta 2010

mulle tuli hätä

Ulkoilutin aamulla isäntää tuolla metsän ja peltojen suunnalla ja se heitteli mulle noudettavaksi lumipalloja. Pellolla kahlailin umpihangessa pallojen perässä. Laukkaaminen ei enää onnistu, kun on pehmyttä lunta niin paljon. Välillä tuli mieleen että viitsinkö edes mennä polulta pallon perässä umpihankeen ... mutta menin silti. Isäntä lähti yllättäen jatkamaan matkaa polkua myöten ja mä olin sillä hangessa. Silloin mulle tuli hätä.  Kahlasin lumessa sen minkä ehdin sekä vinguin ja haukahtelin kuin pentukoira. Onneksi sain lopulta isännän kiinni.

Ulkoilun jälkeen jouduin suihkuun, koska lumi oli niin tiukasti kiinni turkissani. Nyt on mukava torkkua nojatuolissa.

Ei kommentteja:

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri