maanantai 14. syyskuuta 2009

kauraahan voi syödä! - "pentukuumetta"


Kaura: Tajusin tänään kaurapellon pientareella kulkiessani että .... sitä kauraahan voi syödä!

Pentukuumetta:
Minuun on nyt semmoinen mikä-lie pentukuume iskenyt. Hoivailen palloja, puruleluja ja sen semmoista. Isäntä ei ollut aamulla kovinkaan ilahtunut, kun tajusi herätessään, että olin kantanut isäntäväen sänkyyn kaikenlaista, kuulemma "roinaa". Taudin kuvaan (siis minun taudin), kuuluu myös se, että yritän tunkea itseni erilaisiin "pesäkoloihin", kuten sohvan ja seinän väliseen rakoon, johon en mahdu. Ja kuljeskelen sisällä levottomana ja vingun ilman syytä. Voi voi, kun minulla on huolia!

1 kommentti:

Sissi ja Sera kirjoitti...

Aivan ihania tekstejä, en vain ymmärrä miksi emäntäni on nauranut maha kippurassa. Olen vielä pentu, ollut pari viikkoa uudessa kodissa. Väritykseltäni olen lähes samanlainen kuin sinä ;-) voi me ollaan niin kauniita, eikö!

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri