lauantai 16. elokuuta 2008

Paljo nautoja

Ulkoilutin isäntää eilen illalla tienpientareella, koska se ei suostunut lähtemään märkään metsään, vaikka mun turkki on kynitty ja tassuissakin on niin vähän karvoja, että niiden huuhtelu kävisi helposti... No, joka tapauksessa siinä tien poskessa pellolla oli tosi paljo nautoja... ja tiellä kulki paljon autoja, heh. Ihan oikeasti. Niitä lehmiä oli vaikka kuinka paljon ja ne tuli siihen viereen tölläämään. Vähän mun piti suojella isäntää, jos vaikka olisivat tulleet liian lähelle. Ei mulla itellä niinku oikeasti pelottanut... Niitä autoja tuli tosiaan paljon vastaan ja isäntä meinas että mun olisi pitänyt kulkea pientareen vieressä heinikossa. Ja itte käveli soralla ja asfaltin reunassa! Niinpä vähän kiilasin, vedin hihna kireellä ja silleen. Kun sitten oltiin menty tovin matkaa, tultiin paikkaan missä oli kaksi tosi epäilyttävän näköistä tummaa hevosta hämärällä niityllä. Piti taas olla tarkkana! Isäntä varmaan on tosi ylpeä, kun minä osaan huomioda kaikki tuommoiset epäilyttävät eläimet ja asiat! Vielä mentiin jonkin matkaa ja vastaan tuli yllätys, Äitihän se sieltä ajeli! Oli tulossa töistä. Otti meidät kyytiin. Kotimatka oli lämminhenkinen, eikä vähiten siksi, että Äiti pitää lämmityslaitetta päällä kesälläkin! Tuli kuuma. Niinpä päätin ruveta haisemaan, kuten silloin tällöin auton kyydissä. Pihaan päästyämme kiirehdin tarkistamaan, löytyisikö vielä karviaisia.

Ei kommentteja:

LOWEST 5, 28.5.2012

  • 5 Punkin poistaminen
  • 4 Toinen (tuntematon) narttu
  • 3 Trimmaus
  • 2 Korvatipat
  • 1 Eläinlääkäri